måndag 6 juni 2011

Värmebölja


Idag har alla varit lite avslagna, misstänker att det är värmen som gjort sitt.

Hela helgen har jag försökt ladda för kommande vecka. Det är med skräckblandad förtjusning som jag försöker komma fram till vad som måste göras för att vi ska komma fram till vad som är bäst för Elin.

Veckan består både med kontakter med kommunens LSS-enhet, läkarbesök, kontakt med Elins lärare på sjukhuset. Med andra ord en intensiv vecka. Förutom alla kontakter kring Elin ska jag hinna jobba och ta hand om de andra två barnen.

Torsdag har jag tagit semester för att vara med sonen i skolan. För att sedan gå på öppet hus på kvällen i hans skola.

På fredag slutar Moa skolan. Hon kommer uppsträda tillsammans med kören. Ska bli riktigt kul att gå på hennes skolavslutning. Efter det påbörjar hon ett långt och förhoppningsvis skönt sommarlov.

Sköt om er!

//Karin

2 kommentarer:

  1. Jag har grunnat lite över allt du gör för din dotter. Hur är det med dig själv, glömmer du bort dig själv ibland?

    SvaraRadera
  2. Skrutten: Tack för din omtanke! Jag jobbar för fullt med att inte glömma mig själv. Men är väl inte den bästa personen på att ta hand om mig själv! :-)

    SvaraRadera