fredag 3 juni 2011

110603

Dagen har till stor del bestått i städning. Tvättat alla överdrag till både soffa och fåtölj.

Har även hunnit njuta av det fina vädret. Tagit kaffe ute. Efter det blev det ett besök i Fagersta. Under kvällen har jag tittat på film. Känner mig nöjd med min dag.

Imorgon ska jag gå på vernissage i konsthallen i Virsbo. Efter det får jag besök. Tänkte bjuda på lax, kokt potatis och romsås. Och förhoppningsvis få snacka en massa tjejsnack. Känner att det är precis vad jag behöver just nu.

På söndag kommer barnen hem igen. Saknar dem. Denna helg har jag varit i från barnen längre än jag brukar och det känns.

Saknar mina hjärtan!

Ha det!

//Karin

4 kommentarer:

  1. Hej
    Tänk man kan sakna sina barn bara efter några sekunder och har det gått en hel helg eller vecka brukar det bli olidligt samtidigt som det kan vara skönt. Man får lite tid att vara självisk en stund och det gör mest gott om man har ont.
    Jag har en egen bloggsida som handlar om min eds mitt liv. Kom gärna på besök.

    SvaraRadera
  2. Tänk vad konstigt det känna, när barnen är här, blir det ibland för mycket och när de är borta en ostrolig saknad. Jag kommer gärna på besök på din sida. //Karin

    SvaraRadera
  3. Att vara utan barnen är ju både ock, både lite skönt först, och sen oändlig längtan. <3

    Ta hand om er och jag hoppas att diagnosen hjälper er i längden.

    SvaraRadera
  4. Anna: Nu känner jag mig laddad för kommande vecka och se vad den ger. Har njutit av barnen sedan igår.

    //Karin

    SvaraRadera