söndag 19 juni 2011

Helgen flytit på

I torsdags var vi till tandläkaren Elin och jag. Och för första gången på flera år tog hon bedövning. Inte helt lätt att lägga bedövning på en med panikångest. Men en stor eloge till tandläkaren. Efteråt var Elin helt slut.

Helgen inleddes med tacokväll. Urmysigt, barnen och jag. Sedan gick Elin och la sig. Jag, Moa och Tobias satt och myste i soffan. Så skönt att få rå de två yngsta ibland. Jag tror att de är dessa stunder som ändå gör att vi orkar.

Lördagen bestod mest i promenader och städning. Så skönt att få komma ut och röra på sig! Moa och Tobias hjälptes åt på Moas rum. Moa sov sedan över hos en kompis.

Idag började vi dagen med att åka upp till avlången och njuta av lugnet. Vi skule även titta på fjärilar men de lös med sin frånvaro. Sedan har jag jobbat lite och bara tagit det lugnt idag.

Nu ska Tobias och jag titta på en film innan han ska krypa ner i sängen!

Ta hand om varandra!

Kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar