tisdag 15 juni 2010

Skolavslutning

Morgonen började med strålande solsken. En helt perfekt dag för skolavslutning. Vi började med att gå till Tobias klassrum och lämna en del saker. Efter det till en fullsatt Virsbo kyrka. Moa hade sin sista skolavslutning i Virsboskolan så hon ville att jag skulle fika med henne. Självklart gjorde jag det.

När vi kom hem hade jag cykelverkstad. Nu sitter både stöd och skärmar på alla barnens cyklar. Väldigt nöjd med mig själv! Efter en god lunch tog jag och Moa en promenad för att leta hennes försvunna mobil. Den försvann i fredags när skolan hade utomhus aktiviteter. Men vi hade ingen lycka!

Resten av eftermiddagen har vi bara tagit det lugnt. Tobias har gått in till Tim för att sova. Moa sover hos en kompis. Elin nyss hemkommen från ridningen.

Själv funderar jag starkt på att nanna kudden. Godnatt på er!

// Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar