söndag 20 juni 2010

En barnfri helg

Helgen började med vårfest tillsammans med jobbet. Efter mycket hemlighetsmakeri kom vi fram till Pettersons utanför Dingtuna. En mycket lyckad kväll som bestod i tävlingar, god mat, mycket dans och goda samtal. Efter det checkade jag in på hotell och somnade ovaggad.

Efter att ha börjat lördagen med en god hotellfrukost, shoppade jag loss lite i Västerås. Sen gick färden hemåt för att slappa framför tv:n och se kronprincsssans bröllop tillsammans med Moa. (som hade fått ok från pappa och komma över, eftersom ingen där ville se)

Imorse sov jag lite längre och efter det har jag haft tvättstugan och passat på att tvätta sofföverdraget när både hundar och ungar inte var hemma!

Större delen av söndagen har jag bara tillåtit mig att slappa. Sen tog jag mig i kragen och infriade mitt löfte om att börja ta hand om mig själv! Ett pass på crosstrainern kändes oerhört skönt.

Nu sitter jag och njuter i min favoritfåtölj och slappar efter ett skönt bad.

Sköt om er!

// Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar