lördag 18 december 2010

Julen närmar sig....

Börjar morgonen att sitta med levande ljus och titta på julgranen och lyssna till julmusik. Snart är julaftonen här.

Efter en hektisk höst. Kan jag bara känna mig som segrare. Elin har börjat komma hem på regelbundna permissioner och kommer troligtvis bli utskriven före jul. SKÖNT. i helgen har mormor varit på besök.


Jag har trotts att jag jobbat halvtid, varit på sjukhuset mesta delen av vårdtiden och lyckats vara hemma och vara mamma åt de två minsta ändå fått ihop julen med de bestyr som den innehåller.

Julklapparna är klara, julmaten hemhandlad, bara några paket att slå in kvar.

Även om min kropp sa åt mig på skarpen förra helgen att lugna ner mig, så känns det ändå bra. Pratade med mina chefer i måndags och är inte välkommen tillbaka till jobbet förräns efter nyår. Kommande vecka ska bara bestå i att hitta energi.

Ser fram emot julen och är säker på att familjen kommer gå starkare ur denna strid!

Hoppas ni alla finner julfriden och får umgås med nära och kära!

Kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar