måndag 13 december 2010

Jag var inte Stålmannen....

Igår kväll insåg jag att jag nog måste göra något drastiskt.... som att bry mig om mig själv. När man sitter i soffan och rummet snurrar är valet inte så svårt. Provade att åka till jobbet imorse men insåg redan på stationen i Västerås att det inte var någon bra ide.

Efter att haft möte med mina närmaste chefer var jag ändå glad att jag åkte. De vill inte se mig åter på jobbet förräns nästa år... Vi får se när engergin återkommer. Fick även hjälp att ordna med en pratkontakt. Dit ska jag redan imorgon. Tänk om alla hade arbetsgivare som hjälper till på detta sätt.

Imorgon ska jag även till Elin. Eventuellt ska hon få komma hem och sova över redan imorgon kväll. Hon var väldigt orolig över tanken. Men så har vi haft det flera gånger under denna sjukperiod. Jag skulle inget hellre än att få hem henne.

Sköt om er!

// Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar