söndag 2 januari 2011

Nytt år!

Nytt år, nya utmaningar! Veckan före jul blev Elin utskriven från sjukhuset. Den akuta fasen är över. Vi har de sista veckorna kämpat med att få vardagen att fungera. Att det är ok att alla dagar inte är ok. Men att det inte innebär att man måste tillbaka till sjukhuset.

På onsdag kommer Elin nya terapeut på hembesök. Jag ser fram emot besöket med spänning. Själv ska jag återgå och börja jobba imorgon för första gången på heltid sedan Elin insjuknade den 9 november.

Har laddat hela helgen med att vara barnledig. Men kan inte förstå varför man blir så trött av att inte göra någonting!

Sköt om er!

//Karin

2 kommentarer:

  1. Blev hit länkad av en gamma gammal vän,som jag låg på samma sal som på -80 talet på Ackis.
    Då visste ingen att jag hade Eds ,men Alla undrade vad som hände mej efter varje Op & så vdare.
    Sedan blev jag vuxen,träffade en man, jag hade då två barn & vi fick ett gemensamt.

    Nu X antal år senare visade det sej att hela familjen har EDS.
    Men alla har fått veta det vid olika tid punkter i livet.

    I Alla fall, hoppas din dotter mår bättre nu ,ja så bra som man gå med den här bedrövliga sjukdomen.
    Hur liten var hon då hon fick diagnosen ??

    Tröst kram från en mamma me eds

    SvaraRadera
  2. Tackar,

    hon var 14 år när hon fick diagnosen. Och har under det sista året blivit mycket sämre. Hon är lite bättre nu. Hon har under ett par månder hösten som gick blivit rullstollsbunden, men har jobbat sig ur den! Varje dag är en kamp för henne, jag är så stolt över henne! Hoppas du och din familj har det bra.

    Kramar Karin

    SvaraRadera