fredag 2 juli 2010

Underbar sommarkväll

Hej,

Under kvällen avnjöts grillad fläskkarre och potatissallad tillsammans med barnen, Tim och Kenta. Efter det var det dax för barnen att gå över till Tim. Deras semesterperiod startar ikväll.

Själv satte jag mig på balkongen och njöt av ett glas vitt vin och bara lyssnade till fåglarnas kvitter.

I veckan har jag haft semester. Den har jag tillbringat med barnen. Tobias trillade ner från ett träd i tisdags och har fått en spricka i höger höft. Så veckans planerade övningar uteblev. Men jag är mycket nöjd ändå. Vi har fått hitta på stillasittande övningar istället.

Vi har spelat flera olika tärningsspel, blåst otalt antal såpbubblor men veckans höjdare har nog varit den hemgjorda play-do leran. Den har alla tre barnen roat sig med.

Resten av helgen skall jag bara ta det lugnt, umgås med släktingar och försöka städa av lite här hemma.

Sköt om er!

// Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar