söndag 4 juli 2010

Suradagarna

Förmiddagen bestod i ett besök på Suradagarna. Idag var det veteranbilarnas dag och marknad. Jag tillhör inte de som klagar på värmen... Men även för min smak är det en aningen för varmt just nu! Väldigt svettiga åkte vi förbi Willys och köpte en svalkande läsk på vägen hem.

Jag har precis stigit upp ur ett behövligt bad och ska strax göra mig i ordning för att gå till pizzan och äta. Känns ganska skönt att kunna välja att vara "slö" när man är barnfri.

Imorgon är det tillbaka till jobbet igen, ska jobba fyra veckor tills det är dax för semester igen!

Kommer även under de närmaste veckor försöka lära mig hur man gör ingenting. Inser att jag tillhör kategorin som oftast far runt... Försökte härom dagen att sitta still och insåg att det började krypa ganska snart i benen.

Hoppas ní får en underbar sommarkväll!

// Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar